
Πρόσφατα κυκλοφόρησε στο Tik Tok παιχνίδι padel επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Tο πρώτο παιχνίδι padel στο TikTok, το SMASHREQ που το κυκλοφόρησε η Mashreq έχει διεκδικήσει επίσημα τον τίτλο της κορυφαίας αίσθησης AR του TikTok, ξεπερνώντας σε απόδοση περισσότερα από 40 άλλα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν τα τελευταία δύο χρόνια.
Όλα ξεκίνησαν όταν η τράπεζα Mashreq ξεκίνησε μία εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη μακροχρόνια σχέση της με το padel αλλά και για την ενίσχυση της συμμετοχής της τράπεζας στον αθλητισμό και την ευεξία.
Χρησιμοποιώντας ένα δημιουργικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο, η Mashreq παρουσιάζει το padel ως ένα δυναμικό, κοινωνικό άθλημα που έχει απήχηση τόσο σε υπάρχοντες οπαδούς όσο και σε νέο κοινό, δημιουργώντας έτσι μια κοινότητα και ένα δίκτυο οπαδών του Padel.
Η Mashreq δημιούργησε επίσης μια επιθετική διαφημιστική καμπάνια για να προωθήσει το trending παιχνίδι.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε ζωντανά στο TikTok από τις 25 Μαρτίου 2025. Eίναι ήδη στην πλατφόρμα 30 ημέρες και θα παραμείνει στην πλατφόρμα για άλλες 30 ημέρες.
Επιτυχία της του παιχνιδιού padel
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου του TikTok συγκεντρώνει την προσοχή για περίπου 70-90 δευτερόλεπτα, το SMASHREQ, κυριολεκτικά, έσπασε ρεκόρ με έναν αξιέπαινο χρόνο παραμονής 200 δευτερολέπτων, που είναι κατά 143% πάνω από το μέσο όρο.
“Οι παίκτες δεν χορταίνουν. Με μέσο όρο 2-3 επιστροφές για άλλον έναν γύρο, είναι ξεκάθαρο ότι το SMASHREQ είναι το παιχνίδι για το οποίο μιλούν όλοι“, δήλωσε ο Suad Merchant, Global Head of Brand, Partnerships και Corporate Communications της Mashreq.
Το SMASHREQ όχι μόνο έχει συναρπάσει τους παίκτες και τους Gen Z χρήστες των social media, αλλά έχει γίνει και κάτι σαν πολιτιστικό φαινόμενο.