Ένα από τα πιο εμβληματικά γιοτ είναι το 98 μέτρων μηχανοκίνητο γιοτ Aviva από την Abeking & Rasmussen. Με τις σχεδιαστικά δυνατές γραμμές του, την πολυτελή κατασκευή και τη διχρωμία στο εξωτερικό του, αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα γιοτ της εποχής μας. Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της Aviva, ωστόσο, είναι και το γήπεδο Padel κανονικού μεγέθους που έχει ενσωματωθεί στους εσωτερικούς χώρους του γιοτ.
Μοναδικό όχι μόνο για ένα σούπερ γιοτ αλλά για οτιδήποτε επιπλέει, το πάθος του ιδιοκτήτη της Aviva για το padel αποδεικνύεται στον μέγεθος του εσωτερικού χώρου που είναι αφιερωμένος στο αγαπημένο του άθλημα. Με διαστάσεις 20 x 10 x 6,65 μέτρα, η ομάδα σχεδιασμού θα μπορούσε εύκολα να αντικαταστήσει το γήπεδο του padel με πολυτελείς χώρους επισκεπτών.
Ο Reymond Langton Design εξηγεί το όφελος που έχει ένας τόσο μοναδικός χώρος για όλους όσους ζουν στο σκάφος: «Δεν είναι μόνο μια αλλαγή τρόπου ζωής για τον ιδιοκτήτη αλλά και για το πλήρωμα, καθώς αυτό είναι επίσης το μεγαλύτερο γυμναστήριο οποιουδήποτε γιοτ. Το πλήρωμα ενθαρρύνεται να παίζει με τον ιδιοκτήτη και τους καλεσμένους και όταν το γήπεδο δεν χρησιμοποιείται για padel, το δίχτυ μπορεί να αφαιρεθεί και το πλήρωμα παίζει ποδόσφαιρο και χρησιμοποιεί άλλο εξοπλισμό γυμναστικής στον χώρο, είναι τελικά μια αίθουσα άθλησης.»
Το δύσκολο σχεδιαστικά ήταν να παραδώσει όχι μόνο την καλύτερη δυνατή ποιότητα γηπέδου αλλά και να μην επηρεαστούν άλλοι εσωτερικοί χώροι από αυτή τη μοναδική στο είδος της διάταξη. «Έχοντας ένα γήπεδο padel σε ένα γιοτ, θα περίμενε κανείς κάποιου είδους συμβιβασμό στη διάταξη (δεν υπάρχει) και στην ποιότητα και το μέγεθος του γηπέδου, ωστόσο, ο ιδιοκτήτης είναι κατηγορηματικός ότι αυτό είναι το καλύτερο padel tennis στον κόσμο!»
Το τεράστιο εσωτερικό του γιοτ επέτρεψε στη σχεδιαστική ομάδα να συνδυάσει όλες τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη σε ένα πολυτελές περιβάλλον που δεν έχει ταίρι.
Πέρα από το γήπεδο πάντελ στο εσωτερικό του, ένα ακόμη ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Aviva είναι το φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα κίνησης. Ο μοναδικός σχεδιασμός της γάστρας σε συνδυασμό με ένα σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης έχει ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στο σκάφος. Με τις ολισθηρές γραμμές της γάστρας της, η Aviva απαιτεί επίσης πολύ λιγότερη ισχύ για να φτάσει στην τελική της ταχύτητα των 20 κόμβων και έχει τη δυνατότητα να ταξιδεύει με ταχύτητα 11 κόμβων βασιζόμενη μόνο στην ηλεκτρική ενέργεια.